poniedziałek, 1 maja 2017

8 Dni dla Twojego Piękna - detoks dla zdrowia i urody

http://8dnidlatwojegopiekna.ontrapages.com/
Droga Piękna Kobieto!

Na początek maja mam dla Ciebie wyjątkowe zaproszenie.

Czy potrzebujesz wzmocnienia i odżywienia ciała? Czy chcesz dbać o siebie naturalnie i uważnie? 

Czy chcesz codziennie
czuć się piękna?

Jeśli tak, razem ze mną sięgnij po dawkę zdrowia i wzmocnij swoje piękno.



Zapraszam Cię na 8-dniowe bezpłatne wydarzenie on-line.
Kliknij po więcej informacji poniżej:



Dołącz do wspólnego detoksu z wykorzystaniem ziół. 

Poznaj proste sposoby naturalnej pielęgnacji.

Poznaj sposoby uwalniania emocji i relaksu umysłu.

To pierwsza edycja wspólnego detoksu i wszystkie materiały, przepisy oraz moje wsparcie w grupie na Facebook'u są bezpłatne! 

Rozkwitaj na wiosnę. Pokaż światu swoje piękno!

Przekaż informację kobietom, na których zdrowiu i pięknie Ci zależy. Będą Ci wdzięczne.


Do zobaczenia! Całuję! 
Karolina






14 komentarzy:

  1. Przydałby mi się detoks na wiosnę 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, zapisałam się! Nie mogę się doczekać startu tej inicjatywy. :) Naturalna pielęgnacja przy pomocy ziół to coś, co kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie :) Ja również lubię ziołową pielęgnację, innej w zasadzie nie używam. Do zobaczenia podczas detoksu :***

      Usuń
  3. super sprawa! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj detoks bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj w takim razie do nas! :) W grupie przez całe 8 dni będę Was wspierać, mam już za sobą wiele lat zdrowego odżywiania i wisennych oczyszczań.

      Usuń
  5. Wiosna to idealny czas na Detox, i ogolnie odprezenie i zrelaksowanie sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna to taki dobry czas na zmiany i na zadbanie o siebie. Cała przyroda rozkwita - bierzmy z niej przykład! W końcu też jesteśmy jej częścią!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Chętnie sprawdzę linka i być może dołączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój detox już trwa, ale życzę powodzenia wszystkim ochotnikom !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. taki detoks przydał by się każdemu po zimie... tylko ciężko się na niego zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekam, teraz jestem na diecie odświeżającej.

    OdpowiedzUsuń