środa, 20 września 2017

Warsztaty: Pielęgnacja holistyczna piersi i yoni. O MNIE.





Wszystko, co Ci przekazuję, przeżyłam osobiście. Przez 3 miesiące regularnych ćwiczeń, masaży i przyjmowania ziół skróciłam miesiączkę z 8 dni do 2-3 dni. Zmniejszyłam zarówno bardzo obfite wówczas krwotoki jaki i ból. Regularne praktyki pozwalają zlikwidować objawy PMSu i pomagają połączyć Ci się z potencjałem kreatywności, który w sobie masz.

Dziś mogę nauczyć Cię leczniczych diet, które stosowałam u siebie. Mogę podzielić się z Tobą doświadczeniem regularnych wiosennych detoksów, głodówek o wodzie, kobiecych ćwiczeń i terapii ziołowych. Mogę pokazać Ci jak zrobić Twoje własne, całkowicie naturalne olejki, kremy i balsamy. Te wszystkie działania wspierają zdrowie Twoich piersi i Twojej yoni.

autorka zdjęcia: Agnieszka Bobruk


W swojej metodzie łączę wiedzę z wielu dziedzin, które sprawdziłam w swoim życiu: naturalne odżywianie, tradycyjną medycynę chińską, totalną biologię, fitoterapię, praktykę emocji. Wszystko po to, aby nauczyć Cię skutecznej pielęgnacji Twojego piękna i kobiecości na każdym poziomie. 



Jestem zielarką, szczególne miejsce zajmują w mojej pracy ziołaDużo pracuję też z ciałem i pomogę Ci odkrywać emocje, które są zamknięte w Twoim ciele i domagają się uwagi. 

Specjalizuję się w trosce o kobiecość i Tobie mogę podarować całą wiedzę i doświadczenie, które zdobyłam w procesie nauki dbania o swoją własną kobiecość, o swoje piersi i swoje łono.

Zapraszam Cię do tworzenia mocnej i pięknej kobiecości.

Teraz zapraszam Cię do grupy, w której obejrzeć moje webinary o pielęgnacji holistycznej kobiecości:

Holistic Beauty. Holistyczne Piękno Kobiety

Całuję :*

Karolina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz